اطلاعيه گروه كار برگزارى دومين گردهمايى سراسرى

اطلاعيه گروه كار برگزارى دومين گردهمايى سراسرى

آدرس محل گردهمائی – شماره حساب بانكى

دوستان و همراهان جمهوريخواه!

قبل از هر چيز با توجه به اهميت ثبت نام به موقع برای شرکت در گردهمائی لازم ميدانيم تاکيد کنيم که گروه کار تدارک بدون اطلاعاتی که از طريق فرم ثبت نام بدست ما ميرسد قادر به پيشبرد يک سلسله از تدارکات ضرور برای سازماندهی گردهمائی نخواهد بود. حتی سفارش غذای مورد نياز شرکت کنندگان در نشست که از جمعه ۲۴ تا يکشنبه ۲۶ فوريه ادامه خواهد داشت بدون اطلاع از تعداد دقيق حاضرين – حداقل دو هفته قبل از تشکيل جلسه – امکانپذير نيست حال آنکه برای چاپ کارت ورودی و غيره به اسامی حاضرين نيز نيازمنديم.

ثبت نام در ليست شرکت کنندگان نه تنها برای دوستانی که با واحدهای ج- د- ل در شهرها و کشورهای مختلف مرتبط نيستند بلکه همچنين برای همراهان متشکل در نهادها و واحدها نيز الزاميست. ميتوان تصور کرد که برخی از دوستان امکان اينترنتی نداشته باشند. در اين حالت از دوستان و همراهانی که به چنين مواردی برخورد ميکنند درخواست ميکنيم که در فرم ثبت نام در بخش ملاحظات اسامی ديگران را ثبت نمايند. واحدها و نهادهای مرتبط نيز ميتوانند از اين امکان برای ثبت نام جمعی استفاده نمايند.

شماره حساب و بهای کارت ورود

تلاش گروه کار اين بوده است که ضمن تدارک مناسب، مخارج گردهمائی را تا حد امکان پائين نگاه دارد. طبق برآورد ما هرگاه هر شرکت کننده ۴۵ يورو برای تمام مخارج سه روز پرداخت نمايد ميتوان توازن ميان خرج و دخل گردهمائی را بطور نسبی برقرار نمود. اين مبلغ ميتواند با خريد کارت ورودی هنگام ورود به سالن، با خريد کارت از فعالين ج- د- ل و يا با واريز آن به شماره حساب بانکی به صندوق گردهمائی پرداخت گردد. لازم به تذکر است که کسانی که شيوه ی پرداخت بانکی را برميگزينند بشرط واريز اين مبلغ تا تاريخ پانزدهم فوريه يعنی تا ده روز قبل از گردهمائی ميتوانند به جای ۴۵ يورو ۴۰ يورو بپردازند.

همانطور که گفتيم مبلغ ۴۵ يورو ميتواند بطور نسبی هزينه های يک سالن با گنجايش ۶۰۰ نفر، ارتباط اينترنتی، سه وعده غذای ايرانی، دسترسی دائم به چای، قهوه و نوشابه های ديگر، تدارک جشن گردهمائی در روز شنبه و بالاخره مخارج چاپ انواع اسناد و کارتهای مورد نياز را تامين نمايد.

دوستانی که شيوه ی پرداخت از طريق حسا ب بانکی را برميگزينند ميتوانند مبلغ مربوطه را به اين شماره واريز نمايند:

Flüchtlingshilfe Fond

Kontonummer : 12 96 90

BLZ : 250 501 80

Sparkasse Hannover

در بخش مربوط به توضيحات فيش بانکی ميبايد نام پرداخت کننده و گردهمائی دوم با حروف لاتين قيد گردد. روشن است که کمکهای مالی نيز ميتواند به همين حساب پرداخت گردد.

آدرس محل اجلاس

Freizeitheim Weiße Rose

Mühlenberger Markt 1

30457 Hannover

اين محل در جنوب غربی هانوفر واقع شده و از طريق اتوبان ۲ و سپس جاده ی ۶۵ برای مسير برلين يا کلن، اتوبان ۷ و سپس جاده ی ۶۵ برای مسير فرانکفورت و به همين ترتيب قطارهای خيابانی ۳ و ۷ برای حرکت از ايستگاه راه آهن مرکزی قابل دسترس است.