يادداشت گروه کار ساختار

يادداشت

گروه کار ساختار که کار خود را از سيزدهم ژوئيه ۲۰۰۵ در جمع کوچکی آغاز کرده بود سرانجام امشب، چهاردهم فوريه ۲۰۰۶ در آخرين گفتگوها در گروه کاری وسيعتر پيرامون مبانی و مواد پيشنهادی ساختار به دومين گردهمآئی سراسری به کار خويش پايان داد.

از ميان متنهای متفاوتی که از جانب اعضای گروه کار در اين مدت پيشنهاد شد سرانجام سه طرح بر جای ماند و کوشش برای رسيدن به يک متن واحد و مورد توافق ميان همه اعضای گروه کار بيحاصل ماند.

دوستان عزيز رسول آذرنوش و بهمن امينی طرح جداگانه خود را به گردهمآئی عرضه خواهند کرد. دوست ارجمند احمد آزاد طرح پيشنهادی خود را، همراه با ملاحظات همراه گرامی جلال شالگونی، بيشتر برای ارائه بحث ساختار از ديدگاهی متفاوت در ميان اعضای گروه کار و همراهان منتشر ساخت و قصد طرح و پيشنهاد آنرا به نشست همگانی ندارد. هشت تن اعضای ديگر گروه کار با طرحی که اينک در معرض افکار همراهان و علاقه مندان قرار ميگيرد بر رويهم موافقت دارند. بنابراين از جانب گروه کار ساختار که عهده دار تدوين و پيشنهاد طرح يا طرحهائی به دومين گردهمآئی سراسری بود، دو طرح عرضه خواهد شد و همين دو طرح مبناى بحث و گفتگو و اصلاح و تصويب همراهان در نشست خواهد بود.

گروه کار ساختار وظيفه خود ميداند از دوستان و همراهان گرامی احسان دهکردی، فرزام رستگار، گيتی سلامی، جلال شالگونی و منوچهر مقصودنيا که در اين مدت، بيرون از گروه کار، با احساس مسئوليت ملاحظات، پيشنهادات و راهنمائی های خود را به رشته تحرير در آوردند و يا در اختيار گروه کار گذاشتند صميمانه قدردانى کند.

همآهنگ کننده گروه کار ساختار

۲۵ بهمن ۱۳۸۴- ۱۴ فوريه ۲۰۰۶