کنفرانس بنیاد پژوهش‌های زنان ایران از ٢٤ تا ٢٦ ژوئن٢٠٢٠ در فرانکفورت

فراخوان

 

سی و یک‌مین کنفرانس بنیاد پژوهش‌های زنان ایران، در روزهای جمعه ٢٤ تا یک‌شنبه ٢٦ جولای٢٠٢٠، در شهر فرانکفورت آلمان، برگزار خواهد شد.

نقش شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی در عرصه‌های مختلف جنبش زنان

از کسانی که مایل هستند حول موضوع کنفرانس مطلبی ارایه دهند و در پنج سال اخیر در کنفرانس‌های بنیاد سخن‌رانی نداشته‌اند، دعوت می‌کنیم چکیده‌ای از پژوهش منتشر نشده‌ی خود و حداکثر تا ٣٠٠ کلمه را تا پایان روز ۱۵ فوریه ٢٠٢٠، به آدرس abstract@iwsf2020.de  ارسال کنند.

توجه داشته باشید که در پذیرفتن مقالات با محتوی برابر، الویت با انتخاب زنان خواهد بود.

 

کمیته‌ی برگزاری سی و یک‌مین کنفرانس بنیاد پژوهش‌های زنان ایران – فرانکفورت

۱۰ آبان ۱۳۹۸ (1 نوامبر 2019)

 

  

فراخوان بخش هنری

 

سی و یک‌مین کنفرانس بنیاد پژوهش‌های زنان ایران، در روزهای جمعه ٢٤ تا یکشنبه ٢٦ جولای ٢٠٢٠ در شهر فرانکفورت آلمان برگزار خواهد شد. در کنار سخن‌رانی‌ها، میزگردها و بحث و گفت‌وگوها، نمایش‌گاه آثار تجسمی و تصویری و اجرای هنرهای نمایشی هم‌واره یکی از پایه‌های کنفرانس­های بنیاد پژوهش­های زنان ایران بوده است. از این جهت از هنرمندانی که در حوزه­‌های مختلف هنرهای تجسمی، تصویری، صنایع دستی و نمایشی فعال می‌باشند، خواهش‌مندیم که با ارایه آثارشان به این مراسم جلا بخشند.

از هنرمندانی که مایل هستند آثارشان در نمایش‌گاه کنفرانس معرفی شوند و یا داوطلب اجرای هنرهای نمایشی می‌باشند، دعوت می­کنیم که به هم‌راه شرح مختصری از اثرشان چند قطعه عکس نیز تا پایان روز ۱۵ فوریه ٢٠٢٠، به آدرسart@iwsf2020.de  ارسال دارند.

در انتخاب کارهای هنری، زنان در اولویت قرار خواهند داشت.

کمیته‌ی برگزاری سی و یک‌مین کنفرانس بنیاد پژوهش‌های زنان ایران

 

 

برگرفته از نشریه‌ی زنان : گاه‌نامه شماره 96 دسامبر 2019