پیام همبستگی به سمینار سراسری زنان در اشتوتگارت

با گرم ترین و صمیمانه ترین درودها به شرکت کنندگان در سمینار سراسری سالانه تشکلهای مستقل زنان و زنان دگر – و همجنسگرای ایرانی در آلمان.

با آرزوی برگزاری سمیناری موفق در جهت طرح و پیشبرد مطالبات به حق و تاریخی زنان برای کسب برابر حقوقی در تمامی زمینه های جنسی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی.

“همگامی کانون ها و نهادهای ایرانی در پشتیبانی از مبارزات مردم ایران” و “نه به جمهوری اسلامی” در اروپا ضمن حمایت و پشتیبانی از گردهمایی شما، بر این باوراست که عملکرد رژیم جمهوری اسلامی در ۳۱ سال گذشته بیان کننده این واقعیت است که پیش شرط تحقق خواستهای اولیه زنان برای رسیدن به برابر حقوقی اجتماعی جنسی در جامعه ایران، برچیده شدن مناسبات ضد انسانی، زن و آزادی ستیز جمهوری اسلامی در تمامیت آن می باشد.

ما کانون ها و نهادهای شهری در اروپا در پشتیبانی از مبارزات مردم ایران و در «نه به جمهوری اسلامی» خود را در کنار شما می دانیم و یکی از محوری ترین خواسته های مان دست یابی به امر برابر حقوقی جنسی میان زنان و مردان در جامعه است.
ما برای تحقق این امر مهم در تمامی سطوح فعالیت می کنیم و خود را همراه و در کنار شما می بینیم.

زنده باد آزادی و برابر حقوقی جنسی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی.

زنده باد همبستگی تمامی نیروهای آزادی خواه و آینده نگر در پشتیبانی از مبارزات زنان ایران برای رسیدن به مناسباتی انسانی و برابرحقوق

همگامی کانون ها و نهاد های شهری در اروپا در پشتیبانی از مبارزات مردم ابران و
نه به جمهوری اسلامی

٥ فوریه ۲٠١٠