تظاهرات

در اعتراض به جنایات رژیم جمهوری اسلامی در بیست و پنجم بهمن و اول اسفند
و همبستگی با مبارزات مردم منطقه برای حق تعیین سرنوشت و حاکمیت خویش
«همراه با برنامه های هنری»

ایرانیان آزادیخواه، دوستان و همراهان ایرانی و غیر ایرانی!
علیرغم جو شدید امنیتیی نظامی و همزمان با سرکوب و کشتارهای گسترده در یکسال ونیم گذشته، مردم در ۲۵ بهمن ماه برای اعلام همبستگی با خیزش های مردم مصر و تونس و به دنبال آن در اول اسفند، در بسیاری از شهرها از جمله تهران، اصفهان، سنندج، شیراز، مشهد، تبریز، مهاباد، رشت و کرمانشاه به خیابان ها رفته و نفرت خود از جمهوری اسلامی را به روشنی فریاد کردند.
برخلاف توهم رژیم که گویا می توان با کشتار و سرکوب جلوی اعتراضات عمومی را گرفت، مردم نشان دادند که هر جرقه می تواند به سرعت شعله ور گردد و جنبش بازهم خیابانها را از آن خود کند. مردم در این دو روز هم همبستگی جهانی خود را به نمایش گذاشتند و هم با طرح شعارهایی از جمله «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر اصل ولایت فقیه» کلیت رژیم را به مبارزه طلبیدند.
علیرغم سرکوب گری های وحشیانه و کشتار بیش از ۵ نفر، دستگیر و زندانی نمودن انبوهی از معترضین و حمله به منازل مردم در سطح وسیع، مقاومت مردم رو به گسترش است و مبارزه همچنان در ابعادی گسترده جریان دارد.

در پشتیبانی از مبارزات مردم در برابر رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و در همبستگی با مبارزات مردم در کشورهای عربی (تونس، مصر، بحرین، لیبی، یمن، الجزیره، اردن، سوریه، کردستان عراق و …) یک آکسیون اعتراضی در مرکز شهر هانوفر برگذار میگردد.
ما از همۀ ایرانیان آزادیخواه دعوت میکنیم که در این آکسیون شرکت کنند.

زمان: شنبه ۵ مارس ساعت ١۵
مکان: مقابل راه آهن مرکزی شهر هانوفر

زنده باد آزادی
سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

همگامی- کانون همبستگی و دفاع از مبارزات مردم ایران ـ هانوفر