مادران علیه اعدام

شنبه ۱٨ تير ۱٣۹۰ – ۹ ژوئيه ۲۰۱۱
من مھوش علا سوندی که دو فرزند رشیدم، چھل روز قبل به اتھام محاربه اعدام شدند، دست یاری بسوی مادران و پدران و خانواده ھایی دراز میکنم که چنین جنایتی در مورد آن ھا نیز انجام گرفته و عزیزترین کسان آنھا بدست حکومت اسلامی اعدام شده اند. ما نباید سکوت کنیم. ما باید دست به دست ھم دھیم و از دنیا بخواھیم که به این جنایات رسیدگی شود.

در دو سال گذشته و پس از انتخابات دروغین، مادران دیگری ھم ھستند با این فاجعه روبرو و فرزندانشان توسط عوامل رژیم جمھوری اسلامي ترور و یا اعدام شده اند. در سی و دو سال گذشته و بخصوص در دھه شصت مادرانی بوده و ھستند که ھنوز رنج و درد این زخم عمیق بر جان آنھا سنگیني میکند. مادرانی که عزیزانشان در گلستان خاوران و خاورانھای گمنام ھمچنان بی نام و نشان بخاک سپرده شده اند
محمد و عبدالله فتحی که در یک روز بدست جلادان اسلامی اعدام شده اند
من از ھمه خانواده ھا و بویژه مادران داغدار درخواست مي نمایم که به یاری من آمده، تا با تشکیل یک نھاد علیه اعدام به نام “مادران علیه اعدام” و مبارزه علیه اعدام در سراسر دنیا بخصوص در کشور اشغال شده مان ایران از فاجعه ای که بر ما رفته است درس گرفته و با سعی و تلاش مداوم و مبارزه ھمه جانبه علیه این قتل دولتی، دیگر شاھد روی دادن این ظلم فجیع و ضد انسانی برای خانواده و مادر دیگری نباشیم.
من بدینوسیله تشکیل نھاد مادران علیه اعدام را اعلام نموده واز ھمه تقاضای ھمکاری دارم. برای تماس و ثبت نام و اعلام ھر نوع ھمکاری با این نھاد از کلیه مادران و خانواده ھا، احزاب و سازمانھا و… در سراسر دنیا میخواھم که با نشانی ذیل تماس حاصل نمایید:
madaranalaihedam@googlemail.com
تلفن تماس:
+4915778826480
ایمان شیرعلی