سالن ١٢ گزارشى از زندان رجایى شهر

logo cfppi_oriكمیته مبارزه براى آزادى زندانیان سیاسى در ایران

مزدوران رژيم از هر طريقى سعى دارند به خانواده هاي زندانيان سياسي فشار بياورند ۔ ملاقات زندان سالن ١٢ رجايى شهر روزهاى پنجشنبه ميباشد۔ در روز ملاقات مزدوران رژيم خانواده ها را ٣ الى ٤ ساعت منتظر ميگذارند و سپس جهت ايجاد جو وارعاب خانواده ها را از يك دالان زيرزمينى كه بسيار تاريك و وحشتناك بوده و ٧٠٠ الى ٨٠٠ متر طولانى ميباشد عبور ميدهند و سپس به انها اجازه ميدهند فرزندانشان را ملاقات كنند.

بنابر اخبار رسیده به كمیته مبارزه براى آزادى زندانیان سیاسى, وضعیت درمانى زندانیان سیاسی در زندان رجایى شهر وخیم میباشد۔

بیماران سالن ١٢ زندان رجایى شهر در وضعیت درمانى بسیار نامناسبى به سر میبرند, پزشكان با تجربه در این درمانگاه نبوده و داروخانه بهدارى از دادن دارو به زندانیان خودداری میكند. زندانیان این سالن از بیماریھاى كلیه, پوستى و پروستات رنج برده و از لحاظ درمانى هیچگونه رسیدگى به انها نمیشود۔ مسولین زندان به زندانیان گفته اند كه میتوانند نسخه هایشان را به خانواده هایشان بدهند كه برایشان دارو بیاورند, اما علیرغم اینكه زندانیان اقدام كرده اند مزدوران رژیم جهت فشار به خانواده ها و زندانیان از تحویل گرفتن دارو از خانواده ها نیز امتناع كرده اند۔

زندانى سیاسی احمد رمضان كمال كه به اتهام همكارى با پ ك ك در زندان میباشد از عفونت دست رنج میبرد و استخوان دستش نیز به دلیل عفونت صدمه دیده است, با درد شدید دست به گریبان است و علیرغم نیاز شدید به عمل جراحى , مسولین زندان از عمل وى و دادن دارو خوداررى میكنند تا به این وسیله وى را شكنجه نمایند۔

آقاى ریاض الله سلطانى كه به اتهام همكاری با دانشگاه بهائیت در زندان بسر میبرد از بیمارى افسردگى و گوارش رنج میبرد, وزن وى به شدت كم شده است و بسختى راه میرود۔

فشار به خانواده هاى زندانیان سیاسى

مزدوران رژیم از هر طریقى سعى دارند به خانواده های زندانیان سیاسی فشار بیاورند ۔ ملاقات زندان سالن ١٢ رجایى شهر روزهاى پنجشنبه میباشد۔ در روز ملاقات مزدوران رژیم خانواده ها را ٣ الى ٤ ساعت منتظر میگذارند و سپس جهت ایجاد جو وارعاب خانواده ها را از یك دالان زیرزمینى كه بسیار تاریك و وحشتناك بوده و ٧٠٠ الى ٨٠٠ متر طولانى میباشد عبور میدهند و سپس به انها اجازه میدهند فرزندانشان را ملاقات كنند۔

رژیم از هر وسیله ای براى تحت فشار گذاشتن زندانیان سیاسی و خانواده ها استفاده میكند۔ ما اعلام میكنیم كه این جنایات را در سطح جهان افشا كرده و میكنیم و نمیگذاریم صداى این عزیزان و خانواده هایشان خاموش بماند۔

از همه شما مدافعان آزادى دعوت میكنیم كه از هر طریقى صداى زندانیان را به گوش جهانیان برسانید و در روز بیستم ژوئن ٢٠١٢ برابر با ٣١ خرداد- روز جهانى در حمایت از زندانیان سیاسی , همصدا در همه شهرهاى دنیا در دفاع از زندانیان سیاسى به خیابانها بیایید۔

٢٧ آوریل ٢٠١٢ برابر با هشتم اردیبهشت ١٣٩١

براى اطلاعات در رابطه با روز جهانى در حمایت از زندانیان سیاسی لطفا به وبسایت ما در زیر مراجعه نمایید

http://www.iranpoliticalprisoners.org/۲۰-june-is-support-day.html