گذار از نظام، خواست مردم ایران است
پیام نرگس محمدی به اتحادیه اروپا
از اینکه چنین فرصتی را برای شنیدن صدای من به عنوان فعال حقوق بشر فراهم آوردهاید، خرسند و سپاسگزارم. آنچه این روزها جهان شاهد آن است، اعلام گذار مردم ایران از نظام جمهوریاسلامی میباشد که بارها تأکید کردهام این نظام، استبدادی دینی و زنستیز است، و من با آن مبارزه میکنم.
ما در گذار از جمهوریاسلامی به دنبال تحقق نظامی هستیم که منزلت انسان و حقوق بشر تحقق یابد و این ممکن نخواهد شد مگر اینکه استبداد به هر شکل آن در این سرزمین برای همیشه پایان یابد.


